Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak ♥

Annyeong. Hi. Assalamualaikum :*


Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak to all muslimsssssssss! :* Puasa jangan tinggal, wahai kaum adam!!! hahaha lek ah. lol :3 Hm, aku pon teringin nak puasa penuh, tapi tak pernah :'( Sedih......... Inilah, perempuan. Wakakakakakakakakakakakakakak! xD Okay, sebenarnya takde idea nak update, tapi disebabkan nak ckp pasal Ramadhan, update je lah kan. Bikin post ni kemain lama nak cari idea. Tapi semua merepek je -,- hahahaha. Okay, fokus Alya, fokus!! xP 

Forgive all of my sins, my doingwrongs, and my 'sakat sakat' orang. hehehe :) Aku baik sebenarnya, cuma suka buat orang marah. Eh ? hahahah. Ape ape hal, bulan ni aku cuba puasa betul betul. Tak nak jadi mcm bulan lepas. Ade lah cerita dia, mane boleh bagitau :P kahkahkah. Alhamdulillah, so far sembahyang dah jarang tinggal :D YAYYYYYYYYYYYYYY!!! hahahha -,- Bukan nak show off, tapi................... kalau aku show off pun bukan kau tanggung kan ? heh. HAHAHAHAHAH lek lek, main main je. Sorry again :) Tak bermaksud pun nak show off. Gurau gurau je, nak manje manje sekali sekala. Eh ? EH ? EH ??? hahhaha k pape lah. 

Btw, minggu depan exam pertengahan tahun. kot. Wish me luck ^___________^ hehehe. And goodluck to all mah friends that will take exam w/ me too. Hm elok ah tu, exam masa puasa. Saje nak dera aku lah kan. Tuih *ludah air liur hijau* hihihih. lol. InsyaAllah, result okay. Wish me luck k. Kau tak doakan aku, aku kerat kau 69 kali. HAHAHAHAH jk. 

Haaaa! sape tak ingat lagi Niat puasa bulan Ramadhan ? Ni mesti tak pernah puasa kan ? hahahahha :P Nahhhhh, niat puasa :) 


Puasa penuh k dik, jangan tinggal tinggal. Tak dapat duit raya kang ~~~ ceh. Eh, RAYA!!! DAH NAK RAYAA!!!!! OHYEAHHHHHHHHHHHH!! *dancing dancing* hahaha nampak tak, excited gila aku................................................. nak raya -_- hehehhehehe. Eeee tak cabarnyewww nak ghayaaaa!!! ~(^.^)~ ~(^.^)~ Hahaha Okay. And I hope so that in Ramadhan I will change my attitude, my perangai buruk, and all bad about me :D InsyaAllah. You too k