Bij ♥





Yeah you, bij! This Comǝl middle finger khas utk you sorang :'> Weh, aku tak batak gile kot dengan hadiah kau kasi tu. Kau boleh ambik balik, simpan dekat rumah kasi isteri 7tahun akan dtg k. Please lah, berhenti berharap -,- Aku bukan boleh bawak kau masuk kubur pon. Cari lah betina betina lain kat luar tu. Bukan aku sorang je betina dalam dunia ni. Again kau mintak numb or relay, serious aku cakap aku akan block, unfriend, unfollow and semua semua! I need some freedom lah! Penat tau tak layan dua ekor jantan ni setiap hari. Mencik doh. PLEASE LAH! BERHENTI BERHARAP! JANGAN CONTACT AKU LEPAS NI. iCapek ~ lol. k. aku benci. aku benci. aku benci! >< Yes! memang aku jual mahal! Aku jual mahal ada sebab. Bukan mcm kau, bij. Semua betina kau nak kebas -,- Tuih, tak heran lah. Pergi mati lah mcm tu. k ? Please jgn contact aku dah lepas ni :'> Muoah sikit :* lol. k. ciou ~