Entah ~



Hi peepssssssssssss! :* Lamakan tak update ? Ye lah, asyik buat tuto je -_- hahaha . Perasan tak background dgn 'Assalamualaikum' dah tukar ? hahah, whatever lah. So guys, macam mane ? Sihat ? heee :* entah lah hari ni nak cerita pasal apa . Ooh hari ni Teacher'sDay . So aku amik kesempatan buat cuti sendiri :) HAHAH! HAPPY TEACHER DAY TO ALL TEACHERS!! Erm, nak ckp apa lagi ni ? -.-' Haih boring pulak duduk rumah sorang sorang . HAHAHA! Sejak dua menjak ni, aku dgn Ain asyik blue je . Ain ah ni, sejak dia kawan dengan Faiz -____- habis aku blue sekali . 7inc lah, penyu dara lah, mimpi sex lah -.- HAHAHAH! Ya Allah, kau selamatkan lah Ain drpd mala petake mu xD hahah dah dah stop!! Erm, Ooh Facebook dah jarang bukak :D Senang cerita malas nak bukak. Layan Twitter je sekarang ~ Nah, FOLLOW! Twitter . Tekan Twitter tu nanti keluar lah :P hahah . So, kpd warga facebook, sorry saya menghilangkan diri di Twitter x3 Jgn cari saya di facebook, cari saya di Twitter. Saya sentiasa ade di sana. hahaha . Entah kenapa lah malas nak bukak facebook tu. Bukak bukak je dpt dosa, sebab ? sebab ternampak org pakai push up bra. HAHAHA! k tipu je ~ sebab diorang dalam facebook tu suka upload photo cekci mekci. Geli I . EHHHHHHHH! hahahha tu lah boring sangat, sampai merepek repek -.- 
So tht all for this post :) Aku tau korang pon malas nak baca panjang panjang. Merepek pulak tu .___. k ciousssssss! :P