22nd April


Yeah, semalam 22nd April. Celebrate dengan Mama and family je :'> Herr, entah kenapa takde mood nak update blog hari ni -.- Pagi tadi ExploRace, kalah. Second last mybe :\ PATAH SERIBU ! Pastu malam ni Naim merajuk dengan aku entah kenapa ? Erm, act aku betul betul nak mintak maaf dekat dia sebab dah buat kat dia macam macam :'\ Tadi dia call, dia suruh reply msg dia. Then dia ada send "Weh, nak tau sesuatu tak ?" "Nak, nak! pe dia pe dia ?" "I love you :) Aku tunggu kau tau tak ?" Pastu dah malas aku nak cerita T___T tak pasal pasal aku menangis dekat sini :'< Hmm, dia mintak break dgn ex dia sebab.... dia tak nak bagitau sebab. Mybe sebab dia tunggu kan aku :'< Eh! pahal aku ni ?! lari jauh dari title -.- Dah dah, enough! HAPPY BIRTHDAY TO ME ~.~ lol . IM 13 NOW! Im 13 NOW! Hmmm, kecoh lak aku -.- Dah lah, bye *waving*