End of the year :>>
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh and ssuppppppppppp guys! Hahaha long time no see me and yeah, bz. Ceh, busy lah sangat -,- hahaha hm hari ni nak cerita pasal............ BACA TITLE AH WOI. hahaha "End of the year" NOT END OF THE WORLD!!! hahahah hujung tahun dah sampai andddddddddd hell yeah esok last sekolah!!!!! OMG CANT BELIEVE :O :O Cepat kan masa berlalu. Tup tup, dah hujung tahun andddddddddddddd TAHUN DEPAN ME ON FORM 2!!! hahahah entah kenapa excited sangat pun aku tak tau ._. Yelah, bila orang tanya "form berapa ?" *dengan yakin "form 2". Nampak macam matang SIKIT bila orang tanye form berapa kan. Alah sikit je, perangai pun belum tentu matang -.- Ape ape hal, cuti sekolah dah nak dekattttt! :DDD bukan dah nak dekat, memang lusa je cuti sekolah. hahaha omg I'm really excited as hell. Hahahaha lebih kurang macam cher lloyd tu kottt ? o.O hahahah


Anyway! aku nak cerita pasal.......... hm idk what Im thinking about right now. hahaha otak dah berkecelaru. Eh ? bercekelaru ? ah pape ah -.- Sejak dua menjak ni aku asyik angin je dengan orang sekeliling aku. Sometimes ? mosttime ? hm tah lah.  Aku pun tak tau ape kene dengan aku. Tadi bengang dengan "someone", macam macam aku perli kutuk bash dia dekat twitter. Hm sorrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyy! lepas sembahyang zuhur tadi, lega, tenang, freedom semua dah okay. hahahah Alhamdulillah lah. Okay sikit. EH ? hahah okay BANYAK! THANKS GOD!!! Maybe aku lebih suka being alone ??? hmmmmmmmmmmmm.................



HAHAHAHAH NAH, THANKS FOR READING OKAY! I always thought that no one reading my posts. HAHAHHA sokay lah, aku syok sendiri :p Muah!!! muah!!! Muah!!! :*** hahaha Byeeeeeeeee!  Assalamualaikum <3